Keski-Suomen Vasemmistoliiton piirikokous vaatii elvytystoimilta todellista tehokkuutta ja tuottavuutta. Kansakunta on vaarassa syöksyä lamaan, mutta hallitus tyytyy elvytystoimissaan kosmetiikkaan. Valtiovarainministeri unohtaa talkoohengen, jolla toivo piti luoda. Tuottavuuden ja tehokkuuden nimissä jatketaan eettisesti väärää ja suhdannepoliittisesti vaarallista julkisten palveluiden alasajoa.
Perustoimeentuloa on parannettava, verohelpotukset on kohdistettava pienituloisille ja kuntien peruspalvelut on pelastettava. Vain nämä toimet kohdistuvat täysimääräisesti kotimaiseen reaalitalouteen sekä työllisyyden ja hyvinvoinnin ylläpitoon.
Jyväskylässä 29.11.2008
Keski-Suomen Vasemmistoliiton piirikokous
maanantai 1. joulukuuta 2008
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti